Zamówienia na towary oferowane w sklepie internetowym przyjmowane są za pomocą formularza z koszykiem zakupów na stronie finalizacji zamówienia.
Sprzedaż prowadzona jest tylko dla podmiotów dla których jest możliwe wystawienie faktury VAT.
Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówień nie będą rozpatrywane i realizowane.
W razie wątpliwości przesłane do nas zamówienie od nowego Klienta jest potwierdzane telefonicznie lub E-mail.
Zamówienia od Klientów którzy dokonywali już u nas zakupów będą potwierdzane wyłącznie poczta E-mail.
Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w niedziele i święta rozpatrywane będą od rana następnego dnia pracy.
Występujące przerwy w obsłudze sklepu, związane z okresem urlopowym nie ograniczają możliwości składania zamówień, jedynie wydłużają czas ich realizacji o czym klient jest informowany na stronie serwisu.
Firma EMBE zastrzega sobie prawo do wycofania poszczególnych produktów ze sprzedaży.
W przypadku większych zamówień firma EMBE zastrzega sobie prawo do realizacji ich w osobnych partiach jednak koszt przesyłki będzie policzony tylko raz.
Po uiszczeniu opłaty Klient ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności dostarczyciela.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu:
Zamówiony sprzęt wysyłamy poczta lub przesyłką kurierską w ciągu maksymalnie siedmiu dni roboczych od daty zamówienia, najczęściej jednak na drugi dzień.
W przypadku braku towaru w magazynie, Klient jest natychmiast informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.
Razem z przesyłką dostarczane są: gwarancja, dostępna dokumentacja oraz dokument zakupu - faktura VAT.
Należność za zamówiony sprzęt pobierana jest przez kuriera, doręczyciela z poczty lub wpłacana na poczcie w chwili odbioru przesyłki.
Istnieje możliwość przedpłaty (przelew, płatności kartą). Zamówienie jest realizowane po wpłynięciu kwoty na nasze konto:
EMBE
Drewnowskiego 10/16
05-131 Zegrze
BRE S.A.: 40 1140 2004 0000 3602 3441 5272
NIP: 958-031-11-34
Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay.
Oferta sklepu internetowego ważna jest na terenie Polski.
Klient może dokonać zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki pod warunkiem, że towar jest nieuszkodzony w oryginalnym opakowaniu z kompletem dokumentacji i nie nosi śladów eksploatacji.
W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia lub zmiany cen niezwłocznie skontaktujemy się z Państwem.
Życzymy owocnej współpracy z nami.